Admissions

Welcome to the exciting world of academic excellence in Carol Morgan School! Founded in 1933, Carol Morgan School is a non-profit institution that offers a rigorous American curriculum in grades Pre-Kindergarten through 12.

The school has three divisions, which are as follows:

Elementary School     Pre-Kindergarten through 5th Grade
Middle School            6th Grade through 8th Grade
High School                9th Grade through 12th Grade

A wide variety of programs are offered in areas of academics, fine arts, sports, and after- school activities. School hours are from 7:30 AM until 2:15 PM. Business hours are from 7:30 AM until 4:00 PM. Classes usually start on the last Monday in August, and normally end on the second Friday in June.

The Carol Morgan School would like to congratulate you for considering on making the best investment in the future of your children. By allowing your children to have access to the school that offers the best American college-preparatory curriculum, along with a secure, social, and moral environment in the Dominican Republic, you are providing a legacy that your children will greatly appreciate and value for the rest of their lives.

Please feel free to visit the school, call or write if you have any questions or concerns. Our doors are always open to welcome you into the unique, special, wonderful, talented, and multicultural world of Carol Morgan School!

TEL: (809) 947-1100 / (809) 947-1111
FAX: (809) 535-4477
EMAIL: Ruth Sánchez: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.">This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Admisiones

Bienvenidos al mundo excitante de excelencia académica en el Colegio Carol Morgan! Fundado en 1933, el Colegio Carol Morgan es una institución sin fines de lucro que ofrece un riguroso currículo americano desde los niveles de Pre-Kindergarten hasta el Grado 12. El colegio tiene tres divisiones, las cuales son:

Escuela de Primaria            Pre-Kindergarten hasta 5to Grado
Escuela de Intermedia        6to hasta 8vo Grado
Escuela de Secundaria         9no hasta 12vo Grado

Una gran variedad de programas son ofrecidos en áreas académicas, bellas artes, deportes y actividades extracurriculares. El horario de clases es desde las 7:30 AM hasta las 2:15 PM. El horario de las oficinas administrativas es desde las 7:30 AM hasta las 4:00 PM. Las clases usualmente comienzan el último lunes de agosto y normalmente concluyen el segundo viernes de junio.

El Colegio Carol Morgan quisiera felicitarle por considerar en hacer la mejor inversión en el futuro de sus hijos. Permitiéndoles a sus hijos tener acceso al colegio que ofrece el mejor currículo preparatorio universitario americano, junto con un ambiente seguro, social y moral en República Dominicana, le están proveyendo un legado que sus hijos apreciarán enormemente y valorarán por el resto de sus vidas.

Por favor siéntase en la libertad de visitar el colegio, llamar o escribir si tienen preguntas o inquietudes. Nuestras puertas estarán abiertas siempre para darles la bienvenida al mundo único, especial, maravilloso, talentoso y multicultural del Colegio Carol Morgan!

TEL: (809) 947-1100 (809) 947-1111
FAX: (809) 535-4477