Inquiry and Application Process

Admissions Process

Dear Parents/Guardians,

Thank you for your interest in Carol Morgan School as an educational option for your child/children.

If you would like more information about our program or schedule a time to visit the school, please fill out this form and we will contact you opportunely: Inquiry Form

If you would like to apply, please fill out our Online Application Form. You will be asked to upload several documents, including previous report cards, birth certificate, passport, and some others.

After the application has been completed, submitted, and the fee has been paid, someone from the admissions team will contact you to schedule a date and time for your child to take the entrance screening. When this is completed an educational admissions committee will review the file and provide their recommendation regarding acceptance.

If you have any questions or concerns, please contact us directly at (809) 947-1111 / (809) 947-1020 or email us at: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Estimados Padres/Tutores:

Agradecemos su interés en el Colegio Carol Morgan al considerarlo como una opción para la educación de su(s) hijo(s).

Si desea obtener más información sobre nuestro programa o concertar una cita para visitar el colegio, favor completar el formulario de interés y le contactaremos oportunamente: FORMULARIO DE INTERÉS.

Si desea aplicar, favor de completar nuestro formulario de aplicación en línea: FORMULARIO DE APLICACIÓN. Se le requerirá cargar varios documentos directamente en nuestro portal, incluyendo récords de notas, certificado de nacimiento, copia del pasaporte, entre otros.

Luego de completar el proceso de aplicación, enviarlo digitalmente (submit), y haber pagado la tarifa correspondiente, un miembro del equipo de admisiones le contactará para programar el día y hora en que su hijo(a) deberá presentarse para la evaluación. Cuando la misma haya concluído, un comité académico de admisiones revisará el expediente y hará su recomendación en torno a la aceptación..

Si tiene alguna duda o pregunta, favor de contactarnos directamente a los teléfonos (809) 947-1111 / (809) 947-1020 o por correo electrónico a: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.