Scholarship

Merit and Need Based Scholarship Program (MNBS)

There are many bright, talented, and highly motivated Dominican students whose lives and the lives of their families would be changed with the right educational opportunity.  These students and their families, like the rest of the CMS community, believe in an enhanced future through education. To support this vision, Carol Morgan School, being true to its Mission of instilling a passion for learning, building character and inspiring civic and social responsibility, as well as empowering leaders of a multicultural, global society, has created the Merit and Need Based Scholarship (MNBS) Program, which provides an opportunity for qualifying Dominican students with high academic and extra-curricular achievement but limited financial resources to attend Carol Morgan School.

Please click here to download the MNBS Application form. MNBS candidates must print, fill out and and bring the form to CMS. For form submission, candidate suggestion, or more information please contact Vielka Morales at809-947-1020 / 809-947-1100 / This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

MNBS English October 14

Programa de Becas por Mérito y Necesidad (MNBS)

Existen muchos estudiantes dominicanos brillantes y talentosos cuyas vidas y las vidas de sus familiares serían cambiadas positivamente con la oportunidad educativa correcta. Dichos estudiantes y sus familias, al igual que el resto de la comunidad del Colegio Carol Morgan (CMS), creen en un futuro enriquecido a través de la educación. Para apoyar esta visión, el CMS, siendo fiel a la misión del colegio de inculcar pasión por el aprendizaje, forjar el carácter e inspirar acciones de responsabilidad cívica y social, así como la preparación de los estudiantes para convertirse en líderes de una sociedad global y multicultural, ha creado su programa de becas (MNBS, por sus siglas en inglés). Con este fin, el CMS podrá ofrecer una Beca por Mérito y Necesidad (MNBS) a un estudiante dominicano, brillante, talentoso y motivado, de recursos limitados que cumpla con nuestros requisitos de elegibilidad, pero que por razones financieras no pudiera asistir al CMS.

Favor pulsar aquí para descargar el formulario de aplicación para la beca MNBS. Los candidatos deberán imprimir, llenar y traer el formulario al CMS. Para depositar formularios, sugerir candidatos o más información, favor contactar a Vielka Morales por las siguientes vías: 809-947-1020 / 809-947-1100 / This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

MNBS Español Octubre 14